Sadržaji Vjerskog programa potiču dijete na iskustveno učenje, opažanje, promatranje i istraživanje te mu na taj način pomažu razvijati spoznaju o sebi, drugima i svijetu kroz poticajno organizirano okruženje. Sadržaji se ostvaruju različitim vrstama interakcije djeteta u neposrednoj okolini te raznovrsnim aktivnostima kao što su životno-praktične, radne, istraživačko-spoznajne, raznovrsne igre, aktivnosti kretanjem, društveno-zabavne, umjetničke, izražavanje i stvaranje. U središtu svih tih aktivnosti je igra kao način na koji se dijete susreće s vjerskim sadržajem.
Cilj Vjerskog programa je razvijanje djetetove religiozne dimenzije, osposobljavajući ga za otkrivanje, prihvaćanje i oblikovanje života u odnosu na sebe, drugoga i na njemu primjeren način Boga.
Program provode odgojitelji u vjeri koji imaju stručna znanja, osjetljivost za prepoznavanje djetetovih potreba te pravovremeno poduzimanje pravilnih postupaka.